Yksilöllinen, tuloksellinen ja motivoiva prosessi
fokusoi oleelliseen ja varmistaa toimenpiteiden viemisen käytäntöön

Uniikki materiaali
luo selkeän rakenteen kehitystyölle sekä mahdollistaa toteutuksen ja oppimisen omalla tahdilla ja omassa työympäristössä

Kokenut, koulutettu johtajuuskehittäjä
lisää tietoisuutta ja varmentaa kehityksen edistymistä

Total Leader® -konsepti on tarkoitettu kehityshaluisille johtajille ja organisaatioille

Olemme strateginen kumppanisi henkilökohtaisessa ja organisatorisessa johtajuus- ja johtamiskehityksessä. Johtajuuden kehittäminen ei ole tapahtuma tai projekti, vaan jatkuva prosessi. Johtajuustaitojen kehittäminen on tehokasta käytettäessä kokonaisvaltaista, organisaation toiminnoista lähtevää kehittämisprosessia. Me kuromme umpeen kyvyn ja suorituksen välistä kuilua.

Nykyaikainen liike-elämä vaatii taitavia johtajia kaikilla organisaatiotasoilla

Nykypäivän organisaatioissa kaikkien tulee osoittaa johtajuutta. Menestyneimmät organisaatiot tunnistavat työntekijöidensä tarpeen johtaa, itseään ja muita. Kun ihmiset osaavat johtaa, he ottavat vastuuta, voimaantuvat toimimaan tehtävissään luovasti ja innokkaasti ja saavat tulosta aikaiseksi.

Total Leader® -konseptin perustana on organisaatioiden tarve kehittää jokaisen työntekijän johtajuustaitoja

Parhaat, kokonaisvaltaiset johtajat ovat erinomaisia kaikilla johtamisen avainalueilla: henkilökohtainen tuottavuus, itsensä johtaminen, valmentava johtaminen sekä strateginen johtaminen.

Konseptimme koostuu neljästä ohjelmakokonaisuudesta, jotka ovat kaikki käytännönläheisiä ja todellisen kokemuksen muovaamia. Näiden avulla sinä ja organisaatiosi pystytte saavuttamaan mitattavia tuloksia ja pysyviä muutoksia johtamisen tärkeimmillä osa-alueilla.

 

LMI-kokonaisuuksilla tavoitteet todeksi

LMI Finland on kehityshaluisia ja kiireisiä johtajia ja organisaatioita varten. Tiedämme että pitkät seminaaripäivät ja yleiset koulutukset eivät tuo toivottua tulosta sijoitetulle ajalle ja rahalle. Teemme asioita toisin. Tarjoamme jatkuvan oppimisen omassa työympäristössä keskittymällä oleelliseen. Konkreettista tulosta syntyy päämäärätietoisen prosessin kautta, tuottavuutta lisäävää toimintatapaa kehittämällä ja viemällä toimenpiteet käytäntöön.

The Total Leader® -konsepti

Tavoitteista tuloksiin®

Henkilökohtainen tuottavuus
Selkeät päämäärät ja priorisointi
Ajankäytön hallinta keskittymällä oleelliseen
Tuottava kommunikaatio
Ryhmän sitouttaminen
Ryhmän tuottavuus


The Total Leader® -konsepti

Oman minän johtaminen®

Vahva itseohjautuvuus ja muutosvalmius
Selkeät arvot ja vahvuudet
Tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen
Itseluottamus ja motivaatio
Työ- ja yksityiselämän tasapaino
Kommunikointitaito ja muiden johtaminen


The Total Leader® -konsepti

Valmentava johtaminen®

Motivoiva ja tuottava johtaja
Selkeä tulevaisuuden suunta ja kommunikointi
Muutoksen ja innovaation johtaminen
Ihmisten ymmärtäminen ja sitouttaminen
Aikaansaavien tiimien rakentaminen


The Total Leader® -konsepti

Strateginen johtaminen®

Tehokkaan strategian määrittely ja johtaminen
Selkeä missio (miksi olemme olemassa)
Strateginen arviointi (nykytilanteemme)
Selkeä kehityssuunnitelma (mitä haluamme saavuutta ja miten)
Toimintasuunnitelman jalkauttaminen (strategian vieminen arkeen)


Kiinnostuitko johtajuusohjelmistamme?