Yksilöllinen, tuloksellinen ja motivoiva prosessi
fokusoi oleelliseen ja varmistaa toimenpiteiden viemisen käytäntöön
Uniikki materiaali
luo selkeän rakenteen kehitystyölle sekä mahdollistaa toteutuksen ja oppimisen omalla tahdilla ja omassa työympäristössä
Kokenut, koulutettu johtajuuskehittäjä
lisää tietoisuutta ja varmentaa kehityksen edistymistä
Ihmisten ja itsensä johtaminen, muutosjohtaminen ja tuloksellisuus
Moderni esimiesvalmennus parantaa johtajuutta kaikilla organisaatiotasoilla
Nykypäivän organisaatioissa kaikkien tulee osoittaa johtajuutta. Menestyneimmät organisaatiot tunnistavat työntekijöidensä tarpeen johtaa, itseään ja muita. Kun ihmiset osaavat johtaa, he ottavat vastuuta, voimaantuvat toimimaan tehtävissään luovasti ja innokkaasti ja saavat tulosta aikaiseksi.
Total Leader® -konseptin perustana on organisaatioiden tarve kehittää jokaisen työntekijän johtajuustaitoja
Parhaat, kokonaisvaltaiset johtajat ovat erinomaisia kaikilla johtamisen avainalueilla: henkilökohtainen tuottavuus, itsensä johtaminen, valmentava johtaminen sekä strateginen johtaminen.
Konseptimme koostuu neljästä ohjelmakokonaisuudesta, jotka ovat kaikki käytännönläheisiä ja todellisen kokemuksen muovaamia. Näiden avulla sinä ja organisaatiosi pystytte saavuttamaan mitattavia tuloksia ja pysyviä muutoksia johtamisen tärkeimmillä osa-alueilla. Innostava prosessi ohjaa keskittymään oleelliseen sekä asettamaan selkeät päämäärät ja toteuttamaan niitä asteittain.
Tuottavuus ja työhyvinvointi kasvuun LMI-kokonaisuuksilla
Tavoitteista tuloksiin®
Henkilökohtainen tuottavuus
Selkeät päämäärät ja priorisointi
Ajankäytön hallinta keskittymällä oleelliseen
Tuottava kommunikaatio
Ryhmän sitouttaminen
Ryhmän tuottavuus
Oman minän johtaminen®
Vahva itseohjautuvuus ja muutosvalmius
Selkeät arvot ja vahvuudet
Tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen
Itseluottamus ja motivaatio
Työ- ja yksityiselämän tasapaino
Kommunikointitaito ja muiden johtaminen
Valmentava johtaminen®
Motivoiva ja tuottava johtaja
Selkeä tulevaisuuden suunta ja kommunikointi
Muutoksen ja innovaation johtaminen
Ihmisten ymmärtäminen ja sitouttaminen
Aikaansaavien tiimien rakentaminen
Strateginen johtaminen®
Tehokkaan strategian määrittely ja johtaminen
Selkeä missio
Strateginen arviointi
Selkeä kehityssuunnitelma
Toimintasuunnitelman jalkauttaminen